BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Bismillaahir Rohmaannir Rohiim

Blog Archive

Saturday, June 11, 2011

Kesedaran!


Sesungguhnya perjalanan hidup ni memang penuh berliku….Macam2 pehel yang akan kita temui. Aku sama seperti kamu…pernah berhadapan dengan kehidupan yang pelbagai warna….Gembira dan suka?Banyak pengalaman aku tempuhi….sdih dan duka?lagi banyak….Tapi semua aku tempuhi dengan pelbagai cara…Kadang2 keadaan memaksa kita membuat sesuatu keputusan dan kadang kala keputusan tersebut tidak seharusnya kita pilih…Manusia kadang2 belajar dari kesilapan, tetapi ada juga yang melakukan kesilapan buat kedua kali…

Terus terang, akujuga tergolong dalam golongan yang membuat kesilapan tetapi tidak belajar dari kesilapan

tersebut. Kadang2 aku tidak sedar yang perbuatan aku tu melukakan orang2 di sekeliling aku. Sehingga ada yang menggelar aku sebagai orang yang tidak menghargai orang di sekeliling aku tu. Ya…aku akui semua itu. Aku juga tidak akan menyalahkan keadaan, sebab itu adalah pilihan aku…Mungkin aku hanya melakukan tanpa niat untuk melukakan sesiapa…Tapi itu juga yang berlaku. Kepada sesiapa yang terbaca blog ni, and kamu adalah orang yang pernah terluka dengan sikap aku…MAAFKAN AKU. Itu sahaja yang aku pinta.

Aku sayangkan kamu, tetapi mungkin aku tidak sedar yang aku jugak telah dan pernah melukakan kamu. Aku sekarang cuba untuk mengubah sikap aku yang dulu…Aku tidak mau lagi kehilangan orang yang aku sayang gara2 sikap aku ni….Cukup saja kesilapan lama, tapi tidak lagi kini…Selagi ada di samping aku, aku akan hargai sampai bila2…..

0 comments: